wtorek, 17 czerwca 2014

fashion designer


                                      


 cześć , mam odrobinę czasu więc postanowiłam dać wam notkę żebyście się nie nudzili . O czym chce napisać to FASHION DESIGNER , czyli projektanci mody . Temat o którym za bardzo nikt nic nie wie , interesuje się modą ale ten temat nie  za bardzo go kręci dziwne??. W sumie nigdy wcześniej też mnie to nie interesowało , po prostu nic szczególnego a jednak.No chociaż interesując się modą znajmy podstawy .
Mi najbardziej przypadły do gustu  projektantki Stella MCmcartney i Coco chanel  oraz Calvin Klein dlaczego??
Stella przedstawia jakże prostą budowę ubrań a jednocześnie dodaje coś takiego że jest to wisienką na torcie . Coco po prostu  u niej góruje czerń cud prawda ! Małe czarne , klasyki i perły coś więcej nic trudnego strój jakże prosty a ponadczasowy . Oczywiście występują dodatki które stanowią fajne elementy mam tu na myśli kapelusze i okulary  które uwielbiam .Calvin Klein  jest znany z minimalizmu i pełni kolorów gdzie na lato 2014 tego będziemy potrzebować Jak wiadomo jest jeszcze innych znanych i cenionych projektantów mody jak ;Alexander McQueenMarc Jacobs, Domenico Dolce  & Stefano Gabbana. Jeśli chodzi o post to tyle do następnego .










2 komentarze: